26
Feb
10

Så skönt med helg!

Att inte behöva gå upp 5.45 är helt underbart, att kunna vakna, krama om kudden och somna igen – himmelen! Nu är det nästan lunchdags men sitter här i pyjamas med min favvis pepparmynts te i koppen och bara tittar Manamas gator och liv. Jobbade igår hela eftermiddagen och har en hel del att göra idag också, tanken är att bli klar med alla tentor till ikväll då MrZ kommer tillbaka. Har knappt träffat honom i veckan så det ska bli skönt att umgås, han är också ledig söndag & måndag och jag ska se till att han inte ens öppnar dator och ska nog koppla bort TVn så att Blomberg inte går att nå.

Tänkte ge mig ut på jakt efter en ny handväska. Det tråkiga ar att den som jag helst vill ha är slutsålt både.  Får se om jag hittar någonting som får mig glömma den, annars får jag hoppas att den kommer till butikerna med en ny leverans.

Om en månad är jag i Melbourne! Ser verkligen fram emot Mars, repetition samt tenta tider på jobbet, F1 i mitten på Mars och Australien till sist!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och få lite fart på dagen så jag får gjort allt jag har planerat.

over & out


0 Svar to “Så skönt med helg!”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar