26
Feb
10

u go girl!

Bleeeee… är det helg eller inte? Har bara jobbat, jobbat och jobbat hela dagen idag. Hela dagen igår också! Så trött på det men tyvärr är jag inte klar än. Har känt mig så frustrerat idag, det positiva är att MrZ är tillbaka. Det gör sådan skillnad när man har någon bredvid sin sida. Nu tänker jag glömma jobbet i ett par dagar, försöka koppla av och hämta energi.

Har varit så duktig med att skippa socker hela veckan så ikväll belönade jag mig själv en pizza. Gud vad god den var! Mums mums. Nu ska jag försöka njuta av kvällen, MrZ snarkar redan, så trött han var efter att ha jobbat har jobbar dygnet runt i nästan fem dagar. Stackare! Har blandat en ”äpple paj” drink och försöker hitta någonting mer vettigt att titta på, tyvärr så har dumburken inte så hemsk mycket att bjuda på.

Ingen av kanaler vi har visar OS! Helt otroligt, fem sportkanaler och INGEN av dem visar OS. No comments! Minns OS i Turin, satt & låg fastklistrat framfor TVn hela tiden. Håller tummarna for curling damerna och den super duktiga  Kim YuNa!

 U go girls!


0 Svar to “u go girl!”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar