Arkiv för 8 oktober, 2010

08
Okt
10

has anybody seen my motivation?

Hur ska detta gå till egentligen? 100sidor text som ska läsas på en fredag kväll! Har försökt att öka min koncentrationsförmåga genom att skapa mysig studiemiljö men det blev nog för bra… Och grannen spelar Nothing else matters om och om igen….

life is ours we live it our way… Eller?

08
Okt
10

pink?!

 Då blev det en Nobelpristagare som jag faktiskt har hört talas om, har dock inte last någonting av Vargas. Hans böcker tog slut på 17min efter tillkännagivelsen så jag försökte förgäves att få tag på någon ett par timmar senare.  Resten av gårdagen bestod av en underbar lång fika på ett av Lunds fina caféer. Det blev en ny temugg också – det är viktigt vet ni, det blir en hel del koppar te per dag. En rosa mugg blev det också! Vad har hänt?! Jag gillar ju inte rosa, speciellt inte babyrosa!

Idag står det inte så värst mycket på schemat så jag får kanske ta mig i kragen och få lite pluggat? Vem vet, kanske det.