23
Sep
10

already?

Dagen började way too early men nu är jag uppe så då får väl ta det. Är fortfarande upprörd över gårdagens läkarbesök men ska försöka släppa det nu. Tycker bara det är synd om alla de som bara har kontakt med svenska sjukvårdssystemet. Jag fick i alla fall ännu fler blodprov tagna. Idag blir det blixtvisit i Lund fast först i eftermiddag. Vad ska jag roa mig med fram tills dess? Jag får väl ta en lyxfrukost och sen… Ja jag hittar nog på någonting.

Mot frukosten!

….

Jaha och vad ska jag hitta på nu? Kan inte sitta framför datorn bara. Är så rastlös just nu!

0 Responses to “already?”



  1. Kommentera

Kommentera

