13
Sep
10

slut på helgen

Japp nu är helgen slut, men jag kan knappast skriva att det är slut på det roliga och det är måndag igen. Visst är det måndag igen men jag känner ingen större skillnad mellan vardagar och helgdagar tyvärr. Fredag-lörda var otroligt sega, igår var det riktig Lundadag. Jag hjälpte Herr CityGross att fixa det sista med flytten så det blev en runda till Malmös IKEA. Efter en lunch på Vespa (suck det är inte lätt och välja vad man ska äta när det mesta går bort, men gott blev det till slut) blev det bowling med korridoren & en tacos middag som fixades med gemensamma styrkor. Det var skönt att umgås lite & återigen sätta sig i MIN soffa. Funderar faktiskt på att flytta tillbaka till korridoren typ fram till Jul men jag få fundera på det lite mer. Bartek kom förbi från Alnarp och det var andra gg jag såg honom två månader, nu varhan nyrakad men tuppkammen fanns kvar…

Idag ska jag tillbax till Lund och avnjuta en föreläsning i fonetik. Här får ni en bild från sköna Lund, den blev inte så bra med det måste vara en av Lunds mysigaste hus!

0 Responses to “slut på helgen”



  1. Kommentera

Kommentera

