31
Aug
10

höst

Sista augstidagen är här. Trots det kommer ingen lura mig att det är sommar fortfarande, hittar man dagg på morgonen och är det kvar än, ja då är hösten på väg med stora steg. Är det ngn som kan en dans eller bön som man kan be för en fin höst? Orkar verkligen inte men vind och slask som antagligen kommer så småning om.

Dagens första uppgift att få Viktor iväg till skolan – fixad. Han gick till och med på att repetera multiplikationstabellen i bilen. Suck. Ska skriva ut lite prov till honom så att han kan öva lite nu när jag ska vara borta i ngr dagar. Antagligen ska jag till PL ikväll. Bli inte avvis nu, jag ska bara på ännu fler undersökningar,börjar nästan vänja mig vid sprutor.

Nu ska jag bara ta mig i kragen och bestämma mig om jag ska till Polen idag eller ej, måste till Lund också och fixa det allra sista med lyan samt lämna nyckeln till AF. Det blir en lång dag känns det som.

Njut av den sista augusti dagen!

0 Responses to “höst”



  1. Kommentera

Kommentera

