16
Aug
10

hmmm tillbax?

Nu är jag tillbax från fina Barcelona, alldeles underbara dagar med mina älsakde vänner. Det känns så där att vara tillbaka, jag ska verkligen försöka ta det step by step och på något sätt återfå balansen. Just nu har jag energi för en strategsk uppgift åt gången. Idag var det att försöka landa i vardagen … och försöka lista ut den närmaste framtiden. Ojdå det blev ändå två saker, ingen av dem lyckades helt så jag får väl slå ihop dem. Trodde att 2010 skulle handla om pengar enligt alla horoskoper och inte om att vända ens liv upp och ned.

Sucka mitt hjärta men brist dock ej.

 

0 Responses to “hmmm tillbax?”



  1. Kommentera

Kommentera

