04
Aug
10

summer time

Ledsen för den dåliga uppdaten. det är inte så att jag har bara haft det tråkigt sedan Island resan, det är snarare tvärt om. Det har varit en hel del att hinna med. MrZ var på besök i Svea landet, jag åkte till PL dagen efter han återvände till Mellan Östern. Min käraste Livia har varit på besök. Ja, som sagt mycket som hände. Förtå mig inte fel, jag klagar absolut inte, det har varitjätte kul med allt runt omkring men fråga mig inte vad Juli månad tog vägen.

Nu har jag lite tid och andas, sova länge och bara vara. Ligga i gräset, läsa och dricka te i massor. Som ni dock vet så kan jag inte sitta still alldeles för länge. Så nu ska jag och Viktor till Hbg metropolen, fika och sen se Shrek 3 på bio.

0 Responses to “summer time”



  1. Kommentera

Kommentera

