26
Jun
10

MacBook or Ipad that’s the question! modern Shakespeare

Nu borjar jag blir klar med all shopping inför hemresan. Det är inte lite som ska införskaffas.  Inte mindre än sex småttingar ska hälsas på under sommaren och tre av dem ska jag se for första gg så det ska bli kul Så kul att shoppa presenter! Av bara farten har jag köpt en fin gåva till mig själv, hör och häpna men det blev ingen väska eller skor, det blev en extern hårddisk. Japp så kul blev det. Känner att det verkligen är dags att införskaffa en sådan. Väl i elektronik butiken passade jag på att tafsa lite på en MacBook Air och en Ipad. Suck, det är inte längre frågan to be or not to be, det är Ipad eller MacBook som gäller nu. Jag har lovat mig själv att om jag är duktig och inte spenderar alldeles for mycket pengar till sommar så ska jag köpa mig något fint till hösten. Vi få väl se hur bra jag lyckas med att hålla mig borta från alla butiker i Barcelona.

Var och såg fotboll idag på bion, det är riktigt kul! Om de bara serverade öl! Nåja man kan inte ha allt. Imorgon är det Tyskland – England matchen! Nu gäller det pojkar! Tyskland ska bort men om England spelar som sist så vet jag inte hur detta ska gå??

Jobb imorgon, kan ni tro att det är fyra dgr kvar till min semester? Känns som en dröm!

0 Responses to “MacBook or Ipad that’s the question! modern Shakespeare”



  1. Kommentera

Kommentera

