20
Maj
10

helg yes oh yes

Kan knappt tro att det är helg, hur gör man nu att den inte ska försvinna alldeles för fort? Som vanligt har jag en hel del jobbrelaterat som ska fixas men har varit ganska duktig och redan gjort en del. Nu ska jag belöna mig med en brownie – det gäller att passa på när MrZ inte är hemma. Inte det att han skulle äta upp den men jag får ju inte lov att äta så mycket socker och det påminner han mig gärna om.

Imorgon blir det nog en bio kväll och på lördag ska jag luncha med min danska kompis. Det är knappast den mest underhållande helgen ever men better than nothing eller hur?

Johnny Rocket blev min räddare i nöden idag, inte så kul att laga mat för en person. Var egentligen himla sugen på en pizza men det får vänta till imorgon. Tycker pizzan ska ätas på plats annars är det inte mycket att ha.

Nej nu ska jag paxa en plats i soffan med brownie som sällskap, hoppas det är mumsig! Annars blir jag sur 😛

0 Responses to “helg yes oh yes”



  1. Kommentera

Kommentera

