11
Maj
10

summer here I come

och då menar jag inte den +44C hetan som vi har haft här idag. Det blir Sverige till sommar!

v27 – 34 ska spenderas i Europa. UK, Barcelona & Polen står på tur. Det blir nog en resa med mamma och Viktor också och i och med att mamma inte gillar när temperaturen överstiger +25 så blir det kanske Island som få ta emot oss. Mycket som ska fixas och planeras men vad nice det är att planera! Första gg ever kommer jag var hemma I Sverige och INTE jobba. Det var lite svårt att inse att jag skulle vara ledig sju veckor, fick nästan panik när jag insåg det. Var verkligen redo att ringa ett par före detta arbetsgivare ochh kolla om de hade någonting ledigt. Fast nej nu ska jag vara ledig!

Har precis fixat en fin middag till mig och MrZ och nu är det The Brothers Bloom med underbara Adrien Brody som står på tur. Från och med imorgon blir jag återigen whole alone hemma i ngr dagar. Det är väl tur då att typ 300 papper ligger och skriker efter rättning. En del av lönen ligger också undanlagt för lite shopping. Tror jag klarar mig fint de fyra dagar 😀

0 Responses to “summer here I come”



  1. Kommentera

Kommentera

