22
Mar
10

resefeber

Resefeber? Inte än men snart snart, har nog inte fattat än att jag ska erövra en ny kontinent om bara några få dagar. Erövra och erövra ar kanske lite att ta i men kul ska det bli i alla fall. Jag har börjat bläddra genom reseguiden, hur ska man hinna med allt detta som man vill se? Det är nog bäst att inse att det är omöjligt och försöka få det bästa utav tiden. Om 72h kommer jag att sitta i Doha och vänta otåligt.

Så nu har jag 3dgr kvar att jobba. Har precis blivit klar med tentorna! woHoo! Det är inge glädje tjoat for resultaten, jag är bara glad att det är över – for denna gången. Jag har dock fortfarande en hel del kvar att göra innan jag kan men gott samvete lämna landet.

Det är konstigt så fort en resa blir verklig är det så svårt att hålla sig ifrån att planera nästa. En av mina stora drömmar är att åka till Japan, än så länge får jag väl nöja mig med bilder  och bloggar.

Här får ni underbara vårbilder som jag lånade från en annan bloggare på wordpress,

här hittar ni hans Japan blogg:

http://qjphotos.wordpress.com/2010/03/

Over & out!

0 Responses to “resefeber”



  1. Kommentera

Kommentera

