16
Mar
10

eftermiddags slapphet

Vilken lugn eftermiddag det blev. Direkt efter jobbet åkte jag till MrZ’s kontor för att träffa honom över en lunch, alltid trevligt att ses mitt på dagen även om bara kort stund. Jag skrev ut en hel hög med papper som jag behöver för skolan. Tycker det är så omständligt att få någonting utskrivet eller kopierat på jobbet! Det är många underskrifter som behövs för att få någonting överhuvudtaget.

Har börjat inse att snart, väldigt snart ska jag äntligen iväg och resa lite. Börjar planera vad jag måste få gjort tills jag åker och listan blir bara längre och längre. Martyna håller på för fullt att planera min vistelse i känguru landet, ibland känns det som jag ska vara där i en hel månad och inte i en drygt vecka. Jag ska flyga via Doha/Qatar men har bara 4h timmar där så det blir ingen sightseeing.

Har börjat planera sommaren lite men allt är än så länge alldeles för ostrukturerat för att avslöja någonting. Hoppas hoppas att allt blir av.

Nu ska jag fortsätta med att glo på Investigation Discovery, börjar bli lite smått beroende måste jag erkänna.

Det blev inget poolbesök idag, längtar till imorgon!

0 Responses to “eftermiddags slapphet”



  1. Kommentera

Kommentera

