05
Okt
09

10 080 minuter

Hur långa kan sju dagar vara? 168 timmar… 10 080 minuter yes så länge är MrZ i Libanon. Jag vet, jag låter ibland som om han tar det mesta av min tid och så är det ju inte FAST jag bor ju här med honom, och utan honom blir det väldigt ensamt och så förbannat TRÅKIGT! Nudno, bardzo nudno… Men jag ska ju inte sitta här och klaga, det räcker att jag klagar varannan gg jag pratar med Mr. Z 😛

Gym, pool, Internet, Kapuściński & TV – det är det som utgör essensen i mitt liv just nu. Fattar inte varför men de senaste dagarna har jag lyckats vakna strax efter 6 på morgonen bara för att konstatera att klockan är ja precis, strax efter 6 och japp, somna om. Igår läste jag en artikel om att morgon träning ska vara extra bra (minns inte alla fördelar de räknade upp, men det var en del) och tro det eller ej men JAG gick upp tidigare för att ge mig av till gymmet lite tidigare. Jag vet, jag tror det knappt själv när jag läser detta. Poolen var inte så roande idag så det blev bara drygt en timme i skuggan dock.

Jag ville verkligen inte spendera en dag till hemma så det blev ett kort samtal till taxin och 10 min senare var jag i City Center for lite kaffe på Starbucks, shopping, middag hos Poul, lite mer shopping och ja då har eftermiddagen och kvällen gått.

Så nu medan Mr Z skålar med drinkar på en roof top bar i Beirut med Roy och Carl så ska jag hoppa i sängen och krama om kudden…

LOVE

PS Prag här kommer vi! Dvs. jag och Mia. Och det dröjer en stund men nu är resan betald!

0 Responses to “10 080 minuter”



  1. Kommentera

Kommentera

