11
Jul
08

off to Dubai

antligen var det dags att packa vaskorna! det var osakert fram till igar om vi skulle ivag sa ni kan forsta hur glad jag ar att det blir av.

de senaste dagarna har vi haft det ganska busy.  MrZ var i Saudi sa jag var ensam hemma i 2dagar. hann aldrig kanna mig ensam for att alla skulle ta hand om stackars mig 😛 Nar han var borta passade jag pa att ga till alla stalla som han inte ar sa fortjust i t ex gamla marknaden eller till en lagom sunkig indisk restaurang (mumsig mat!). Har ocksa tagit mig till ett nytt persisk stalle, lovar att vi nulaget har jag kakat pa ALLA persiska restauranger i hela Manama.

Igar hamtade vi ut bilen. Ja, jag far kora den hur mycket jag bara vill. Just nu later jagMrZ leka av sig men har redan tagit mig en runda. Inga storre fel pa den 😉 Arligt talat? den ar super nice!

Pa jobbet gar det bra, lungt om inget annat. Igar hade vi lite problem med kassasystemet men det loste sig snabbt. Forsaljningen gar lite upp och nar, det marks nar Saudi ar har for att handla. Sondagar och mandagar ar inga storre dagar men vi tar det lugnt och snackar massor istallet. Min personal ar jatte nyfiken pa allt mojligt om livet i Europa och jag passar pa att stalla massa fragor om deras lander.

Taxin ar har!!!  Adjo!

KARLEK

0 Responses to “off to Dubai”



  1. Kommentera

Kommentera

