12
Jun
08

SkyBar&EM i Bejrut

Slitsamt att vara ledig 😉 Tiden forsvinner med ultra rapid speed har. Varje dag ar det fika har, middag dar & party sa klart. Har traffat sa manga nya manniskor att snart kommer jag tappa rakningen.

Bejrut ar ”en aning” kaotisk och jag tror att det passar mina slaviska rotter utmarkt. Det ar bl a darfor jag trivs sa bra har men jag lovar att 7 ar i Sverige har lamnat sina spar och det ar en del saker som skulle stora mig i langden.

T ex nar jag pratar med Zahi om tid fragar jag alltid numera om vi pratar om ”scandinavian time” eller ”middle east time”. 

Idag har Zahi varit i Syrien sa jag passade pa och umgicks med hans yngste bror Hazem. Zahis broder maste nu forsoka fylla ut Barteks och Viktors plats sa gott de kan men det kommer aldrig bli samma sak. Jag saknar mina pojkar!

Igar var vi ute och festade rejalt. Jag lovar att det finns ingenting som kommer i narheten av paty i Bejrut! Ar nagon av Er nagonsing i narheten sa MASTE ni bara forbi Sky Bar. Stallet har den mest magnifika utsikten ever, godaste drinkerna, galnaste DJ och bartenderna som far Er att smalta ( och for killarna: sa manga snygga tjejer har jag aldrig sett innan pa en och samma plats). Sa borja spara for billligt ar det inte…

Jag forsoker folja EM har och det har smittat av sig pa hela fam. Younan. Folk ar saaa forvanade att en tjej har koll pa soccer. Det ar en stor fordel att ha tva lander att heja pa. Jag hoppas att Polen har aterhamtat sig efter fiaskon mot Tyskland och kommer bjuda pa lite battre game ikvall. Och sa klart HEJA SVERIGE!!!

over & out

KARLEK

 

0 Responses to “SkyBar&EM i Bejrut”



  1. Kommentera

Kommentera

